miercuri, 20 ianuarie 2010

Iubirea.ce este iubirea..defapt ce era odata..


Cu oricine mã întâlnesc,|parcã te vãd pe tine"
Se pare cã înebunesc"
Îndrãgostit de tine…în timp ce te astept
Mi-am dat seama dupã ce te-am întâlnit pe tine- Ce anume?
{Iubirea e un sentiment ciudat,în care uiti e tine însuti.
De ce se întâmplã asa?
De aici începe nebunia"
E chipul tãu cel pe care îl vãd în orice om
Cum sã mã gândesc la altceva decât la tine...?"
Tu esti cea care îmi întuneci mintea"
E o neputinta pe care nu am cunoscut-o niciodatã"
E adevãrat. Crede-mã, iubito"
Ar trebui sã stiu ce înseamnã sã fi singur"
O sã înebunesc, sunt sigur"
Sunt îndrãgostit de tine,si te astept"
Cine e bine? Nimeni nu e.Nici tu. Nici eu.
Cred cã nimic nu e bine.
Iubirea e o furie|de care nu poti scãpa"
E un legãmânt între douã inimi nevinovate"
Un legãmânt,pe care nu-l poþi rupe niciodatã"
Adevãrat a spus,cel care a spus..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu