vineri, 3 decembrie 2010


Fata din vis


Buna dimineatza zic... nimic nu ma poate supara
sunt fericit, azi ma simt precum o stea
am avut un vis frumos mi sa aratat o fata
imbracata tot in alb , pura si cu dragostea curata
ochii ei dulci ascundeau privirea rusinoasa
vocea ei suava ma baga parca in transa
acolo`n vis am vorbit de toate,
am luat dragostea la rost spuneam ca nu se poate
ca noi ne iubim prea mult dar ea este departe
ca nu e imposibil si nu sunt ganduri desarte.
a urmat si`a doua seara avea dreptate parea totul asa real
ne bucuram de toate clipele in stilul dulcelui amar
in acele nopti uitam de toate grijile din viata
ne inveleam cu dragostea si priveam mereu in fata
si asta datorita ei avea un stil aparte
imi zicea ca sunt special si`mi dadea mereu dreptate
si`mi doream ca niciodata sa nu ma trezesc la realitate,
dar a venit si dimineata in acelasi stil ,aceeasi viata
dupa un vis frumos a urmat o zi fara speranta
si totusi nu e nimeni sa`mi inteleaga nebunia
era doar ea, fata din vis, a ramas doar nostalgia,
acelor nopti cand ma mangaia cu vorbe dulci ce defineau magia
ma omoara gandul ca fara ea e ca o stare de sevraj
as vrea sa adorm acum, sa traiesc acel vis... de scurt metraj.
intr`un final inchei acum cu un pupic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu