vineri, 3 decembrie 2010


Iubire de o vara

O iubesc, o urasc, o cert, o impac
Atatea variante nici nu stiu ce sa mai fac
O chem, o vreau, o sarut si o alung
Viata`i plina de surprize dar nu stiu unde`o sa ajung


De`atatea ori ma gandeam sa o sun
Doar ca nu aveam curaj sa`i spun
Ca mi`e dor si sa iesim la o cafea
Sa vorbim "mai sti cum era candva?"


Dar acele zile au apus
Si dragostea noastra usor.. usor.. sa dus.
Din cand in cand ma mai gandesc la noi
Cu bune cu rele sa impartit totul la doi


Si a fost prima discutie, la prima intalnire
Urmata de primul gest urat, la prima despartire
Nu a durat mult dar n`am fost un oarecare
Am indurat doar noi... ce n`ai patit cu fiecare


Am gresit poate si eu, nu neg, este firesc
Ai gresit si tu intr`un mod actoricesc
Orgoliu nostru insa le`a intrecut pe toate
Si din experienta stiu, cui pe cui se scoate


Sunt clipe de demult dar asta nu conteaza
Te gandesti la ele si amintirle primeaza
Sa intamplat si credeam ca no sa doara,
Dar sa terminat iubirea, puerila doar de`o vara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu