luni, 6 septembrie 2010

...Black Rose...

the black rose Pictures, Images and Photos

Ofera-mi doar o duzina de Trandafiri Negri

Sa-si aminteasca de toate timpurile triste fara tine



Parfumul de a muri,speranta luandu-mi inapoi


In timpurile cand am stiut sa iubesc si eu



Incercarea de a fugi de la tristete si de durere,


In timp ce ranile din inima mea se inchid incet.



De ce tin sa te iubesc,nu e in zadar?


Asa sa-mi aduci azi o duzina de trandafiri negri.



Am imbratisat trandafirii moi cu spini periculosi,


Si tacerea cade cu fiecare picatura de culoare rosie



Si aproape ca simt furtunile singuratatii,


Vantul negru zdrobitor indepartandu-se de cerul negru



Ploaia spala petalele negre departe


Dansand in cercuri (virtejuri) frumoase



Un dans final si va doresc sa stati


Dar ochii tai sa estompeze 2 perle frumoase..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu